Entrenament Absolut dilluns dia 21
4 participantes
Página 1 de 1.
Entrenament Absolut dilluns dia 21
Avui a les 7 quedarem en el camp per posar les xarxas que falten i per acabar de lligar 4 coses...
Estem pendents de si algu pot aconseguir una scuba per tal de poder fer un entrenament.
Cal agraïr la colaboració i la disposició de tot el equip per aconseguir montar el camp i x entrenar, ja que ahir va ser el primer dia de 3 d'ells i van millorar m oltíssim amb les humils classes que vem poder donar.
També s'ha de dir que el balrog esta dissenyan un entrenament per tot l'equip, tant amb marcadora , com sense marcadora.
Us a parlat el tetus el tiu més cullunut "literalment parlant" que hi ha al equip.
Per cert es queda a casa meva així ningu s'ha d'esperar a la finca.
Salut!
Estem pendents de si algu pot aconseguir una scuba per tal de poder fer un entrenament.
Cal agraïr la colaboració i la disposició de tot el equip per aconseguir montar el camp i x entrenar, ja que ahir va ser el primer dia de 3 d'ells i van millorar m oltíssim amb les humils classes que vem poder donar.
També s'ha de dir que el balrog esta dissenyan un entrenament per tot l'equip, tant amb marcadora , com sense marcadora.
Us a parlat el tetus el tiu més cullunut "literalment parlant" que hi ha al equip.
Per cert es queda a casa meva així ningu s'ha d'esperar a la finca.
Salut!
Tetus- Mensajes : 2181
Re: Entrenament Absolut dilluns dia 21
Que passa equip, la meva pregunta és si us va bé fer avui la reparació de la xarxa i tal.
A mi em va bé, pero nose si val més la pena deixar-ho perquè el temps amenaça, espero la vostre resposta.
Un altre punt, jo tinc la bombona vuida aquí casa, si a algú li va bé portar-la a omplir ja sabeu.
Enga equip a cascar-la.
A mi em va bé, pero nose si val més la pena deixar-ho perquè el temps amenaça, espero la vostre resposta.
Un altre punt, jo tinc la bombona vuida aquí casa, si a algú li va bé portar-la a omplir ja sabeu.
Enga equip a cascar-la.
Absolut, com veieu la idea de quedar a les 7 per fer un entrenament fisic¿? Es a dir anar a corre de casa meva fins al moncau, o el màxim que poguem, si es més més i si és menys menys.
Això ens anira bé i a més a més començarem a pillar una rutina de entrenaments, tant físics com tècnics.
Enga contesteu els que estigueu interessats en venir a corre per tal d'augmentar la nostra resistència i agilitat que és bàsic en aquest esport.
Això ens anira bé i a més a més començarem a pillar una rutina de entrenaments, tant físics com tècnics.
Enga contesteu els que estigueu interessats en venir a corre per tal d'augmentar la nostra resistència i agilitat que és bàsic en aquest esport.
Tius, que algu contesti per favor com a mínim per dir que no...
Algú te la intensió devenir amb mi a corre per fer una mika de físic.
Com es nota que us falten collons, colla de maricons, els unics collons que us vec son els que us poseu a vegades a la boca.
Engas jejejej
Dieume alguna cosa, per començar pot ser light
Algú te la intensió devenir amb mi a corre per fer una mika de físic.
Com es nota que us falten collons, colla de maricons, els unics collons que us vec son els que us poseu a vegades a la boca.
Engas jejejej
Dieume alguna cosa, per començar pot ser light
jajaja va sere yo el que te conteste....yo no puedo pero si me dices de ir mañana me apunto xDD
Balrog- Mensajes : 1669
Okey guardado ir mañana con Balrog!!!!!
Nanu avui no tescapes de corre fins al moncau o a la mola si fa falta, per demostrarte k els picarols kem penjen son mes collunuts i més durs kels teus.
Richar- Mensajes : 376
Okey pues aviam si reclutem al forte o al erik o algu del equip i nem a corre com uns reis
Amb lo que magrada anar a correr (no es mentida!) i just avui he hagut de fer un intensiu del curru xk havia perdut unes hores en la matricula de la uni... PUTA MERDA!
Espero que dema fem algo! (xarxes o correr)
Balrog, yo seguire lentreno al peu de la lletra!
Espero que dema fem algo! (xarxes o correr)
Balrog, yo seguire lentreno al peu de la lletra!
Forte- Mensajes : 1062
A es clar, no ens importa la teva vida jejejejeje. (Roxas)
Això es lo que diuen les maricones que no volen esquivar el vultu. (Bultu : cuerpo cabernoso del sexo masculino)
Com pot ser quet'agradi tan l'esperma i siguis alergic a la llet.
PD: Recorda que si menjes formage semblaras una font.
Come requesón i cagaras como una fón ...
Això es lo que diuen les maricones que no volen esquivar el vultu. (Bultu : cuerpo cabernoso del sexo masculino)
Com pot ser quet'agradi tan l'esperma i siguis alergic a la llet.
PD: Recorda que si menjes formage semblaras una font.
Come requesón i cagaras como una fón ...